جلسه رحیمی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت ساماندهی، طراحی و جانمایی المان‌های ورودی و خروجی شهر کرج بر ضرورت تشکیل کمیته راهبری جهت تحقق این مهم تأکید کرد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن اشاره به طرح ارائه شده برای ورودی و خروجی‌های شهر کرج در بزرگراه تهران-کرج گفت: این طرح خیلی کلی بود و تنها ورودی‌های شرقی و غربی مورد تأکید مشاور واقع شده است در صورتی که ورودی‌های شمالی و جنوبی نیز مطرح هستند و ضرورت دارد تا جهت ساماندهی این مبادی نیز اقدام شود.

وی با بیان اینکه جهت زیباسازی و مناسب‌سازی ورودی‌های شهر می‌توان فراخوان زد، اظهار داشت: نماد لاله به دلیل لاله خیزی شهر کرج و استان البرز به عنوان یکی از المان‌های ورودی کار قشنگی است که این المان در ابتدای ورودی از سمت شرق جانمایی شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: همچنین در زمان ۸ سال دفاع مقدس سردارهایی از لشکر حضرت سیدالشهدا(ع) به پا خواستند و به درجه رفیع شهادت نایل شدند که این موضوع نیز برای طراحی المان و یا ترکیب با لاله می‌تواند مناسب باشد.

رحیمی همچنین به عنوان علمی و پژوهشی در استان البرز و شهر کرج اشاره و بیان کرد: قطب علمی پژوهشی بودن استان، ایران کوچک بودن و تنوع اقوام را نیز می‌توان به عنوان شاخصه‌های شهر استفاده کرد.

وی از آمادگی استانداری البرز نیز جهت همکاری این پروژه یاد کرد و با اشاره به اینکه در خصوص موارد مطرح شده جلسات مختلفی برگزار شده است، بر لزوم تحویل حدود ۲۰ کیلومتر از مسیراتوبان تهران- قزوین در محدوده شهر به شهرداری کرج تاکید کرد و افزود: در جلسه ساماندهی این مسیر مقرر شد کمیته‌ای متشکل از اداره کل راهداری، نماینده استانداری، معاونت‌های خدمات شهری، شهرسازی، عمران و ترافیک به ریاست معاونت عمرانی و دبیری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تشکیل شود.

رحیمی در ادامه گفت: ضروری است جلساتی مبنی بر تشکیل کارگروه مذکور صورت پذیرد و در این جلسات طرح‌های قبلی که از گذشته در خصوص مبادی ورودی و خروجی شهر کرج مطرح شده و در حال اقدام است، تجمیع و تبدیل به طرح جامعی شود.

چگونگی تعریف نمادهای شهری و نحوه فراخوان آن و همچنین ساماندهی مسیر اتوبان در محدوده شهر کرج و نیز پیگیری از استانداری جهت تحویل این قطعه از اتوبان به شهرداری کرج از دیگر مواردی بود که رحیمی بر پیگیری آن تأکید کرد.

ضرورت تشکیل کمیته راهبری جهت ساماندهی و اصلاح ورودی‌های شهر کرج در اتوبان

ضرورت تشکیل کمیته راهبری جهت ساماندهی و اصلاح ورودی‌های شهر کرج در اتوبان

ضرورت تشکیل کمیته راهبری جهت ساماندهی و اصلاح ورودی‌های شهر کرج در اتوبان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =