حشمت ا... عزیزی معاونت خدمات شهری

معاون خدمات شهر شهردری کرج از جمع‌آوری روزانه ۷۵۰ تن زباله در شهر کرج خبر داد.

حشمت اله عزیزی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه روزانه ۷۵۰ تن زباله‌ در این شهر جمع‌آوری می‌شود، گفت: جمع‌آوری روزانه زباله‌ها از درب منازل تا انتقال آن به سایت دفن زباله نیازمند برنامه‌ریزی منسجم است و این امر در معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.


عزیزی بیان کرد: با توجه به آغاز سال جدید، برنامه حوزه خدمات شهر شهرداری کرج بر این است که با توجه به بودجه در نظر گرفته شده اقدامات شایسته و مطلوبی را برای رفاه و آسایش شهروندان اجرایی کند.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار و ۴۰۰ مخزن زباله در سطح شهر وجود دارد، گفت: یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها جمع‌آوری زباله‌ها از معابر است که در این زمینه اهتمام ویژه‌ای وجود دارد تا در تمام نقاط شهر سطل‌های مکانیزه زباله مستقر شود.

وی با تأکید براین اینکه اهم اقدامات این معاونت معطوف به مناطق و محله‌های کم برخوردار است، افزود: اجرای طرح‌های پاکسازی محله‌های سطح شهر به صورت روزانه و هفتگی ازبرنامه‌ها پیش رو مناطق ۱۰ گانه است.

عزیزی با اشاره به اقدامات این معاونت در خصوص رفع سد معبر و بساط گستری در سطح معابر شهر گفت: مقابله با سد معبر به منظور ساماندهی و جلوگیری از تجمع عاملان و بساط گستران در معابر اصلی و پرتردد اجرایی شده و به صورت مداوم پیگیری خواهد شد.


وی گفت: در این راستا اداره پیشگیری با همکاری سازمان مدیریت ساماندهی مشاغل اقدام به جمع‌آوری و ساماندهی عاملان سد معبر کرده است.


معاون خدمات شهر شهرداری کرج گفت: اجرای قانون سدمعبر ضمن تأمین و حفظ حقوق شهروندان سبب زیبایی معابر سطح شهر و نیز آرامش و آسایش آنان خواهد شد.


عزیزی در پایان ضمن اشاره به وظیفه ذاتی واحد کنترل و نظارت در رسیدگی به ساخت و سازهای سطح شهر افزود: نظارت دقیق به همراه رصد کامل ساخت و سازها باعث کاهش تخلفات ساختمانی، ساخت و سازهای غیرقانونی و افزایش ضریب ایمنی ساختمان‌های سطح شهر شده و این معاونت به جد در این خصوص اقدام خواهد کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =