فرزین فرشاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: علائم هدایت مسیر یا راهنمای مسیر از مؤثرترین و مهم‌ترین تابلوهایی هستند که زیرمجموعه تابلوهای اخباری محسوب شده و با هدف مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه‌ترین و بهترین مسیر به منظور کاهش زمان سفر و دستیابی آسان‌تر به مقصد در محل‌های مناسب نصب می‌شود.

فرزین فرشاد در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: تابلوهای هدایت مسیر، اطلاعاتی را که برای هدایت رانندگان و مقصدیابی اهمیت دارد، به رانندگان و عابران منتقل می‌کنند. این اطلاعات شامل شرایط معبر، تسهیلات، امکانات و دسترسی‌های مسیر حرکت است. این تابلوها در مواردی شامل دستورات انتظامی نیز می‌شوند.


فرشاد گفت: یکی از اهداف اساسی به‌کارگیری تابلوهای راهنمای مسیر در شهرها، هدایت رانندگان می‌باشد به نحوی که در کمترین زمان بتوانند تصمیم‌گیری کرده و تعیین مسیر کنند و این امر با طراحی استاندارد و جانمایی تابلوهای هدایت مسیر امکان‌پذیر است.


وی بیان کرد: تابلوهای راهنمای مسیر از ملزومات ساختار ترافیکی شهر بوده و تأثیر مثبتی برای حضور مسافرین و رفاه بیشتر شهروندان دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: در این راستا این معاونت اقدام به ساخت و نصب بیش از ۱۵ صفحه تابلو پرچمی در میدان جمهوری اسلامی، میدان واقع انتهای بلوار کامیون‌داران و دوربرگردان بلوار بلال و ابتدای خیابان فرهنگ همچنین جابجایی پانل دروازه‌ای معارض با پروژه تقاطع غیر هم‌سطح بلوار مؤذن با بلوار جمهوری اسلامی کرده است.


فرشاد خاطر نشان کرد: همچنین طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۴۰ تابلوی پرچمی در سطح شهر و دو پنل دروازه‌ای در تقاطع دولت آباد و تقاطع زیر پل جانبازان در حال ساخت و نصب است.

تابلوهای راهنمای مسیر از ملزومات ساختار ترافیکی شهر محسوب می‌شود

تابلوهای راهنمای مسیر از ملزومات ساختار ترافیکی شهر محسوب می‌شود

تابلوهای راهنمای مسیر از ملزومات ساختار ترافیکی شهر محسوب می‌شود

منتشر شده در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =