پارک گلایل

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج؛ از آغاز عملیات عمرانی احداث پارک محله‌ی گلایل به مساحت هزار متر در این منطقه ۵خبر داد.

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: از جمله اقداماتی که می‌توان در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان اجرایی کرد، احداث و توسعه پارک‌های محله‌ای در سطح شهر است که علاوه بر فراهم کردن زمینه مناسب برای تفریح و سرگرمی ساکنین محلات و خانواده‌ها، موجب افزایش مراودات اجتماعی و همگرایی نیز می‌شود.


عطایی با اشاره به اینکه متأسفانه بافت مسکونی متمرکز، توسعه فضای سبز را در مناطق کم برخوردار با مشکل مواجه کرده است، گفت: اکثر بافت مناطق کم برخوردار کرج مسکونی است و در آن‌ها کمتر فضای خالی برای احداث پارک پیدا می‌شود.


این مسئول بیان کرد: مشکل اصلی شهرداری برای توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار کمبود زمین و محدودیت در تملک فضای مناسب برای احداث پارک است بر این اساس فضای سبز منطقه در تلاش است با برنامه‌ریزی مدون سرانه فضای سبز در مناطق کم برخودار را افزایش دهد.


وی ادامه داد: ایجاد فضای سبز و پارک در سطح شهر از وظایف شهرداری است و بعد از احداث نیز حفظ و نگداری از پارک نیز توسط شهرداری صورت می‌گیرد اما شهروندان نیز در این امر نقش بسیار مهمی دارند و باید به منظور زیبا نگهداشتن پارک‌ها در حفظ و نگهداری آن همکاری داشته باشند.

پارک محله‌ی گلایل به مساحت ۱۰۰۰ متر  احداث می‌شود

پارک محله‌ی گلایل به مساحت ۱۰۰۰ متر  احداث می‌شود

منتشر شده در تاریخ ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =