5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: مرکز بهداشت جامع سلامت آزادگان در منطقه حصارک پایین کرج برای خدمات‌رسانی به ۷۶ هزار نفر افتتاح شد.

حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: مرکز جامع سلامت آزادگان حصارک در زمینی به وسعت ۴۸۵ متر مربع و زیربنای ۶۰۰ متر مربع در دوطبقه و با بخش‌های مختلف تخصصی پزشکی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.


عطایی با اشاره به اینکه این مرکز بهداشت در محله کم برخوردار احداث شده است، افزود: این منطقه آمادگی این را دارد در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و به منظور افزایش سرانه سلامت شهر، اماکن و زمین مورد نیاز را به منظور ایجاد و راه‌اندازی مراکز بهداشتی و درمانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی خدمات بهداشتی برای تمامی گروه‌های سنی از جمله واکسیناسیون، مراقبت‌های ویژه مادران، سالمندان، کودکان، خدمات روانشناسی، تغذیه، بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای از جمله خدمات عمومی است که در این مرکز ارائه می‌شود.


این مسئول همچنین خدمات تخصصی از جمله غربالگری اختلالات تکاملی کودکان و مشاوره شیر مادر را از دیگر خدماتی برشمرد که در این مرکز به شهروندان ارائه می‌شود.


منتشر شده در تاریخ ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =