مبلمان سنگی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از جانمایی و نصب مبلمان سنگی در فاز سوم پارک محله‌ای مهرشهر خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه ایجاد فضایی مناسب جهت پیاده‌روی و پر کردن اوقات فراغت شهروندان، افزایش سرانه فضای سبز و ارتقای نشاط اجتماعی از اهداف سازمان در احداث پارک‌های محله‌ای است، گفت: پارک بین فازی مهرشهر با مساحت یک هکتار در حال تکمیل است.

وی به جانمایی ۴ میز شطرنج  و نصب مبلمان سنگی در این پارک اشاره کرد و افزود: استفاده از متریال سنگ در مبلمان شهری ماندگارتر نسبت به سایر سازه‌های چوبی و فلزی بوده و  فضای دیداری پارک را نیز زیباتر می‌کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص آخرین وضعیت پروژه احداث پارک شهید ایرانی در محله حصارک، توضیح داد: پارک شهید ایرانی با دو زمین‌بازی چندمنظوره با وسایل بازی کودکان و تجهیز ۱۰ هکتار آن به مبلمان شهری و فضای سبز  و کاشت درختان چندساله و سایه‌گستر به‌زودی در مدار خدمات‌رسانی به شهروندان قرار می‌گیرد.

به گفته بضاعتی پور، تأمین فضاهای ورزشی، تفریحی و فرهنگی به‌منظور بهتر سپری شدن اوقات فراغت مردم برای مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است، بر همین اساس تحقق این مهم از اولویت‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج قرارگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =