غلام رضا رضوانی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: شهروندان در ایام هفته درختکاری و منابع طبیعی می‌توانند بر اساس جدول اطلاع رسانی شده از ایستگاه‌ها و غرفه‌های سیار منتخب در سطح مناطق ده گانه نهال رایگان دریافت کنند.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: مراسم متمرکز روز درختکاری در کلانشهر کرج امروز یکشنبه مورخ ۱۵ اسفند با حضور استاندار البرز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در محل دهکده تفریحی، گردشگری باغستان برگزار می‌شود و یادآوری خوبی برای توجه بیشتر به نقش توسعه فضای سبز در کاهش آلودگی هوا و مخاطرات زیست محیطی است.

این مسئول تعداد نهال‌های اهدایی به شهروندان در ایستگاه‌های سیار سطح شهر از ۱۵ الی ۲۴ اسفند را ۱۵۰ هزار نهال مثمر و غیرمثمر و سازگار با اقلیم و شرایط کم آبی کلانشهر کرج اعلام کرد و افزود: همچنین ارائه مشاوره رایگان در خصوص انتخاب نوع نهال و توزیع بروشورهای آموزشی نحوه کشت و نگهداری از آنها در غرفه‌های منتخب در سطح مناطق ده‌گانه صورت می‌پذیرد.

معاون شهردار کرج با اشاره به برگزاری طرح جهادی بهسازی حاشیه اتوبان، از اهدای سه هزار گل شب بو به شهروندان و مسافرین گذری در آستانه بهار طبیعت خبر داد و خاطر نشان کرد: اهدای نهال و گل رایگان موجب تقویت روحیه و شادابی شهروندان شده و ارتباط آنها و طبیعت را مستحکم تر می‌سازد و هفته درختکاری فرصت طلایی برای فرهنگسازی در این حوزه است.

وی در همین ارتباط اظهار کرد: شهروندان گرامی می توانند امروز (۱۵ اسفند ماه) جهت دریافت نهال رایگان به عظیمیه، ضلع شمال شرقی میدان استقلال (میدان اسبی) مراجعه کنند، چرا که در این غرفه توزیع گسترده نهال را خواهیم داشت. البته همشهریان در روزهای آتی نیز می‌توانند در سایر نقاط شهر از شهرداری نهال هدیه بگیرند.

به گفته رضوانی، شهروندان کرجی طبق جدول ذیل می توانند به غرفه ‌های منتخب و ایستگاه‌های سیار مراجعه نموده و ضمن دریافت آموزش‌های لازم، نهال های مثمر و غیرمثمر را تحویل گرفته و با کاشت آنها در حیاط خانه یا باغ‌های شخصی، در توسعه سرانه فضای سبز و کاهش آلودگی هوا سهیم باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =