محمد اسدیان

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح معیشتی کارکنان سازمان آتش‌نشانی مدیریت شهری کرج توسط مرکز پژوهش‌های شورای شهر در دست بررسی و تلاش برای اجرایی شدن است.

به گزارش‌ پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد اسدیان در نشست تخصصی با آتش‌نشانان شهرداری اظهار داشت: جامعه آتش‌نشانان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین بخش‌های خدماتی در زندگی مدرن و شهرنشینی به‌حساب می‌آید که مستقیماً علاوه بر درگیر بودن با جان شهروندان بخش مهمی از ایمنی شهر را موجب می‌شود.  

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از سوی دیگر وضعیت معیشتی آتش‌نشانان، عدم توجه به مسائل سختی کار و تجهیزات ایمنی و ... موجب شده تا علاوه بر سختی فرایند شغلی، نگرانی‌های معیشتی پرسنل خدوم در این حوزه را نیز به دنبال داشته باشد.  

اسدیان بیان کرد: با توجه به آنکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بخشی از خانواده مدیریت شهری محسوب می‌شود بخش اعظم مشکلات بیان‌شده از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری قابل‌رفع شدن است.  

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در این راستا طرح پژوهشی با عنوان ارتقا معیشتی آتش‌نشانان از اواخر سال گذشته، جلسات متعدد کارشناسی برگزار و درنهایت ضمن بررسی طرح مذکور با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج مقرر شد تا طرح معیشتی کارکنان آتش‌نشانی مدیریت شهری کرج در اولین جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه مطرح شد و امیدواریم به‌زودی اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =