سمیعی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از آماده باش آتش نشانان برای تامین ایمنی راهپیمایان روز دانش آموز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی سمیعی اظهار کرد: برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش آموز، علاوه بر آماده‌باش همیشگی ایستگاه‌های عملیاتی در سطح شهر، ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار ۸ دستگاه خودروی سنگین آتش نشانی در ۴ نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی، از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۳ آبان ماه تا پایان مراسم، آماده خدمت رسانی هستند.

وی افزود: مردم شهید پرور کرج از مسیر میدان شهدا تا مصلی امام خمینی (ره) در راهپیمایی این روز شرکت می‌کنند و سازمان آتش نشانی شهر کرج نیز به مانند سال‌های گذشته تمام تلاش و توان خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی به کار خواهد بست.

مهدی سمیعی ادامه داد: از مردم تقاضا دارم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند و سریع حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر راهپیمایی اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =