رحیمی

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: مدیریت شهری مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی و روکش آسفالت محوطه و بهسازی سرویس بهداشتی مدارس دولتی این شهر اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی اظهار کرد: پرداخت این اعتبار در قالب طرح نهضت آسفالت به ایستگاه مدارس شهر کرج رسیده و قرار است تا پایان سال جاری مدارس دولتی شهر کرج بهسازی و روکش آسفالت شوند.

وی این اقدام را در قالب تفاهم نامه سه جانبه بین مدیریت شهری کرج، اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در زمینه تولید و توزیع آسفالت در مدارس شهر کرج دانست و افزود: در این زمینه لایحه ای به کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج ارسال شد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: براین اساس با همکاری اداره کل نوسازی مدارس البرز و شهرداری کرج آسفالت مورد نیاز محوطه مدارس تامین می شود.

رحیمی گفت: امسال در برنامه شورای ششم کرج هر منطقه شهرداری مبلغ ۱۰میلیارد ریال و در مجموع مناطق دهگانه ۱۰۰میلیارد ریال، تحت عنوان احداث، بازسازی، بهسازی و تجهیز نمازخانه و سرویس بهداشتی عمومی مدارس شهر کرج در ردیف بودجه پیش بینی شده است که از ردیف های مذکور تخصیص ۵۰میلیارد ریال برای آسفالت محوطه مدارس دولتی شهر کرج اختصاص داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =