سازمان آرامستان

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: طی چند روز گذشته که تمامی ادارات و سازمان‌های استان البرز تعطیل بود، روند خدمت‌رسانی و ارائه خدمات به خانواده‌های عزادار در این سازمان متوقف نشد و به قوت خود باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد محمودی نژاد با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به تعطیلی چندروزه ادارات و سازمان‌های استان البرز به دلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز، روند خدمت‌رسانی به خانواده‌های عزادار در این مجموعه به قوت خود باقی بود و لحظه‌ای متوقف نشد.

وی افزود: طی روزهای تعطیل اخیر، پرسنل سازمان به‌خصوص اداره پذیرش متوفیات و معراج از ساعات اولیه صبح با تلاش ویژه اقدام به ارائه خدمات به خانواده‌های عزادار نمودند که این تلاش ستودنی و قابل‌تقدیر است.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: با بارش برف و رحمت الهی طی روزهای گذشته، نیروهای خدماتی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی در معابر و اماکن پرتردد بهشت سکینه (س) کردند.

محمودی نژاد ادامه داد: در این زمینه بیش از ۵۰ نیروی خدماتی با استفاده از دو کامیون نمک و ماسه، اقدام به برف‌روبی پارک‌ها و معابر به‌خصوص محوطه معراج و برف تکانی درختان داخل قطعات و درختچه‌ها کردند.

منتشر شده در تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =