خط کشی محوری سطح شهر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، از اجرای بیش از ۱۳۰ کیلومتر خط کشی محوری در بلوارها و معابر شهر در فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: ساماندهی ترافیک، تسریع و تسهیل در تردد خودروها و افزایش ضریب ایمنی از مهمترین اهداف اجرای خط کشی محوری معابر است.

فرزین فرشاد در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در خصوص اجرای این عملیات، اظهار کرد: به منظورافزایش ضریب ایمنی معابر طی یک ماه اخیر، بالغ بر ۱۳۰ کیلومتر از خیابان‌ها و معابر سطح منطقه خط کشی محوری شده است.


فرشاد بیان کرد: این اقدام با هدف ارتقای میزان ایمنی به هنگام عبور و مرور رانندگان به صورت ممتد و منقطع در بلوار طالقانی، نبوت، ملاصدرا ، تعاون و بلوار سربازان گمنام و ناصربخت، پونه و باهنر همچنین میدان والفجر تا زیرگذر شهید آجرلو و بلوار سرداران اجرایی شده است.


وی، ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی، حرکت رانندگان بین خطوط، افزایش ضریب ایمنی و بهبود وضع ترافیکی شهر با روانسازی و ایجاد نظم ترافیکی در خیابان‌های سطح شهر را از دیگر اهداف اینگونه اقدامات عنوان کرد.


فرشاد تسهیل در خدمت‌رسانی و توسعه رفاه حال عمومی شهروندان را مهم ارزیابی کرد و گفت: با انجام پروژه‌های مورد نیاز در شهر، شاهد جلب رضایت شهروندان از دریافت خدمات مختلف هستیم.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، در پایان گفت: با اجرای نهضت سراسری خط‌کشی محوری، شاهد کاهش مشکلات رانندگان در عبور و مرورها و ترافیک درون شهری خواهیم بود.

اجرای بیش از ۱۳۰ کیلومتر خط کشی محوری در سطح شهر

اجرای بیش از ۱۳۰ کیلومتر خط کشی محوری در سطح شهر

منتشر شده در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =