رحیمی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل به اتفاق رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در بازدید میدانی از محله کم برخوردار اکبرآباد به بخشی از مشکلات این محله رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی به اتفاق حجت الاسلام سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و با همراهی معاون خدمات شهر، مدیر منطقه ۴، رئیس سازمان عمران، رئیس اداره آبفا کرج و مهرشهر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج، نیروی انتظامی و دیگر مسئولان طی نشستی با شهروندان محله اکبرآباد در جریان مشکلات این محل قرار گرفته و دستورات و برنامه‌ریزی‌های لازم را در راستای رفع و تسریع درخواست‌ها و موارد قابل حل این محله در دستور کار مسئولین مربوطه قرار دادند.


رئیس کمیسیون عمران گفت: با هدف افزایش آسایش شهروندان و ارائه خدمات مطلوب‌تر به موضوعات آسفالت معابر و جدولگذاری و هدایت آب‌های سطحی، اسکان نیروی انتظامی و افزایش امنیت محله، تأمین آب شرب و اصلاح شبکه، نحوه‌ی مدیریت سرای محله و برخی مسائل مربوط به مدیریت شهری رسیدگی شد.

رحیمی اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت تا توسط دستگاه‌های متولی حاضر در نشست اقدامات لازم صورت پذیرد.

علیرضا رحیمی در پایان یادآور شد: موضوع حضور قابل توجه اتباع نیز، دغدغه جدی شهروندان در این محله بود که خواستار رسیدگی و نظارت مسئولین امر بر این موضوع شد.

بخشی از مشکلات اکبرآباد با حضور مسئولین شهری بررسی و احصا شد

بخشی از مشکلات اکبرآباد با حضور مسئولین شهری بررسی و احصا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =