• ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
  • کد خبر: 83839
شورای برنامه ریزی

شهردار کرج با بیان اینکه صیانت از آبروی شهرداری وظیفه همه ما است، گفت: وظیفه داریم در شرایطی که با هجمه‌های زیادی روبرو هستیم با عملکردمان از آبروی شهرداری صیانت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید شجاعی به میهن، اظهار کرد: این مناصب را مدیون خون شهدا هستیم.

وی بیان کرد: میراث‌دار خون شهدا هستیم و باید در پیشگاه خدا و محضر شهدا پاسخگو باشیم.

شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه خدمت کردن به مردم ضمن اینکه فرصت است تهدید هم هست، خاطرنشان کرد: مردم عائله خدا و امام زمان (عج) هستند و اگر هم برخی اوقات عصبانی می‌شوند باید تحمل کنیم.

وی ادامه داد: درِ اتاق همه مدیران باید بر روی مردم باز باشد و شهروندان تکریم شوند. اعتقاد دارم اخلاق ارجح بر هر چیزی است.

شهردار کرج در بخش دیگری با اشاره به گلایه شهروندان از آب‌گرفتگی برخی معابر، خاطرنشان کرد: آبگرفتگی‌ها به موضوعی تبدیل شده که مردم را ناراحت کرده است. نقاط حساس شناسایی شده و مدیران برای رفع آن باید به سرعت اقدامات لازم را انجام دهند.

کیانی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه آسفالت نهضت خوبی به‌راه افتاده اما کافی نیست و نیاز است در حوزه‌های دیگر هم این اتفاق رقم بخورد. توجه ویژه به مناطق محروم از ضرورت‌ها است و مدیران باید به آن توجه داشته باشند.

شهردار کرج با اشاره به اهمیت بازدیدهای میدانی گفت: همه مدیران باید به این مهم توجه کافی داشته باشند و ضمن رصد لحظه به لحظه مشکلات، برای حل آن اقدام کنند.

کیانی با بیان اینکه صیانت از آبروی شهرداری وظیفه همه ما است، افزود: وظیفه داریم در شرایطی که با هجمه‌های زیادی روبرو هستیم با عملکردمان از آبروی شهرداری صیانت کنیم.

موضوع دیگری که مورد تذکر شهردار کرج قرار گرفت توجه به مسأله حجاب و عفاف بود.

کیانی گفت: مدیران باید در مجموعه خود به موضوع حجاب توجه کافی داشته باشند چرا که حجاب هم قانون است و هم شرع و ضروری است با زبان خوش این موضوع را یادآوری کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =