3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در شهرک سهرابیه ضمن دیدار و گفت‌وگو با شهروندان و نمازگزاران، دستور رسیدگی به درخواست‌های به‌حق شهروندان را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حمید صفدری در این دیدار که در مسجد مسجد صاحب الزمان (عج) صورت گرفت، عنوان کرد: مهمترین اولویت این منطقه خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار است.


صفدری با تأکید بر اهمیت پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی گفت: برگزاری ملاقات مردمی موجب کاهش فاصله بین مسئولین و مردم می‌شود و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان به صورت مستقیم موجب تسریع در روند اجرای کار است.


وی، رسیدگی به مشکلات شهروندان محلات کم برخوردار را در اولویت منطقه برشمرد و گفت: رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی و فرهنگی با همکاری حوزه‌های مربوطه اجرای خواهد شد و کاستی‌ها و کمبودهای موجود در محله‌های کم برخوردار با اجرای پروژه‌های مناسب و متعدد جبران خواهد شد.


این مسئول با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند است، گفت: تعامل و حضور مداوم مدیران و عوامل مدیریت شهری بین شهروندان و قرار گرفتن در کنار آن‌ها باعث دلگرمی شهروندان و انعکاس هرچه بهتر درخواست‌های شهروندان و اقدامات شهرداری‌خواهد شد.

دیدار مردمی سرپرست منطقه ۳ با شهروندان در مسجد صاحب الزمان (عج)

دیدار مردمی سرپرست منطقه ۳ با شهروندان در مسجد صاحب الزمان (عج)

دیدار مردمی سرپرست منطقه ۳ با شهروندان در مسجد صاحب الزمان (عج)

منتشر شده درتاریخ ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =