مریم قهرمانی

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با بیان اینکه زمان‌بر شدن پروژه‌های عمرانی مردم را به زحمت می‌اندازد گفت: نتیجه تلاش های شهرداری باید ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان باشد.

مریم قهرمانی صارم با اشاره به اینکه بخش زیادی از پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان-آزادی در دوره پنجم شورای شهر کرج انجام شده است، اظهار کرد: ایجاد تسهیل در رفت و آمد و کاهش بار ترافیکی موجب رضایت شهروندان خواهد شد در این راستا پروژه‌های عمرانی شهر در کوتاهترین زمان درحال اجرا شود تا زمینه آرامش و آسایش هرچه بیشتر شهروندان فراهم شود.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج تصریح کرد: با توجه به رشد جمعیت این کلانشهر طبیعی است که سرانه فضای سبز، فضاهای آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی و درمانی نیز افزایش یابد، بر این اساس با توجه به رشد جمعیت پروژه های عمرانی را در محدوده های شهری تعریف و به سرانجام برسانیم.

قهرمانی ضمن انتقاد از دیرکرد در افتتاح این پروژه بیان کرد: حاصل تعامل خوب مجموعه مدیریت شهری به نتیجه رسیدن پروژه های کوچک و بزرگ عمرانی در شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پروژه های عمرانی متعددی در سطح شهر در دست اجرا است که هرکدام به نوعی کارکرد و تأثیر خود را بر روی حوزه های مختلف خدمات شهری دارند، یادآور شد: باید تلاش مضاعفی انجام شود تا پروژه های نیمه کاره  در کمترین زمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی و ارائه خدمات در بستر و فضای شهری می تواند نقش مهمی در ایجاد احساس امنیت و رفاه شهروندان داشته باشد.

قهرمانی با اشاره به ضرورت تقویت پیوست اجتماعی و فرهنگی پروژه‌ها بیان کرد: باید  در هر پروژه‌ای پیوست‌نگاری بر اساس ۴ آیتم اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست محیطی در مجموعه شهری صورت پذیرد و تأثیرگذاری آنها را پس از اجرا به روی شرایط زندگی شهروندان بررسی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =