علی سلطانی مقدم

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر، مودیان خوش‌حساب شهرداری کرج در صورت پرداخت نقدی بهای خدمات و عوارض‌های صدور پروانه ساختمانی بعد از کمیسیون ماده ۱۰۰ مشمول تخفیف می‌شوند.

علی سلطانی مقدم در گفت‌وگو با کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای ترغیب شهروندان طرح تخفیف تعرفه عوارض و بهای خدمات به‌صورت فصلی را به شورای شهر ارائه کردیم که مورد استقبال شورا قرار گرفت و تصویب شد.

وی گفت: در این راستا با توجه به مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر کرج برای اولین بار شهروندانی که در تیرماه سال ۱۴۰۱ نسبت به پرداخت نقدی بهای خدمات پرونده‌های مصوب شده در کمیسیون ماده پنج که بر اساس تعرفه‌های مصوب سال ۱۴۰۱ محاسبه‌شده وبهای خدمات ماده واحده اقدام نمایند، می‌توانند از این تخفیفات استفاده کنند.

این مسئول به شیوه اعمال این تخفیفات و درصد تخفیف هر فصل اشاره کرد و گفت: به همین منظور شهروندان با پرداخت در تیرماه ۳۱ درصد تخفیف،مردادماه ۲۵ درصد و ۲۰ درصد تخفیف در شهریورماه بهره‌مند خواهند شد.

سلطانی مقدم در ادامه افزود: همچنین عوارض صدور پروانه مشمول ۳۱ درصد تخفیف و عوارض بعد از کمیسیون ماده ۱۰۰مشروط به تعیین تکلیف جرائم ماده صد، ۴۰ درصد و سایر موارد بهای خدمات هم مشمول ۲۳ درصد تخفیف خواهد بود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج بیان کرد: بر این اساس شهروندان می‌توانند به‌منظور بهره‌مندی از این تخفیفات در اسرع وقت و در موعد مقرر به مناطق دهگانه شهرداری کرج مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =