آزادگان

رئیس شورای اسلامی شهر کرج طی یادداشتی ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشتِ پُرافتخار آزادگانِ سرافراز به خاک میهن اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش کرج امروز، متن یادداشت بدین شرح است:

امروز ۲۶ مرداد ماه سالروزِ بازگشت آزادگانی از جنس حُریت و آزادگی و جوانمردی به خاکِ میهن اسلامی مان است، سرو قامتانی که در راه دفاع از مرزها و ناموسِ ملت سختیِ اسارت به جان خریدند و در زیر شدیدترین شکنجه ها به آرمانهای خود پشت نکردند.

آزادگانِ سرافراز با روحیه زینب گونه در خاکِ دشمن سفیری شایسته از جمهوری اسلامی بودند و به عنوان فرزندان روح الله ثابت کردند که صبر و استقامت و شجاعت بر ظلم و ظلمت و شلاق پیروز است و گرچه برخی از ایشان در دوره اسارت توفیقِ عروج و شهادت یافتند اما در نهایت با صلابت به خاک میهن اسلامی بازگشتند و کشورمان را معطر به عطرِ ایستادگی و مقاومت نمودند.

گرامیداشت «روزهای شیرین بازگشت» نمادِ ادای احترام به آزادگانی است که بخشی از شیرین ترین روزهایِ عمر را به دور از خانواده و عزیزان و در تبعیدِ اسارت گذراندند و با عزم و ایمانی برگرفته از ارادتِ قلبی به شهدای کربلا، حماسه ای دیگر آفریدند و نام و یادِ خود را در دفتر افتخاراتِ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط نمودند.

سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان البرز و کلانشهر کرج به ویژه آزادگانِ عزیز استان و خانواده های صبور و نجیب و بزرگوار ایشان تبریک می گویم و سلامتی و سعادتمندی این عزیزان را از درگاهِ خداوند متعال خواهانم.

علی قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج

۲۶ مرداد ۱۴۰۱

سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی؛ نمادِ پیروزی «ایمان و استقامت» بر «شکنجه و اسارت»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =