دوشنبه‌های سالمندی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با بیان اینکه سالمندان سرمایه اجتماعی جامعه هستند، گفت: مشارکت و فعالیت این قشر اثر بخشی زیادی در جامعه دارد.

محسن برجی در گفت‌وگو با کرج امروز، با اشاره به اینکه طرح دوشنبه‌های سالمندی در اولین دوشنبه‌ هر ماه در تمامی پارک‌های سطح شهر برگزار می‌شود، به اهمیت جایگاه سالمندان در جامعه به‌عنوان سرمایه اجتماعی اشاره و بیان کرد: مشارکت و فعالیت سالمندان در جامعه اثربخشی ویژه‌ای داشته و امری انکار ناپذیر است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اظهار داشت: اولین گام از این اقدام تاثیرگذار امروز، ۱۶ آبان ماه ساعت ۱۵ در محل پارک ایران کوچک برداشته خواهد شد.

این مسئول افزود: جشن نشاط اجتماعی، ورزش و حرکات اصلاحی، رونمایی از طرح تحکیم خانواده با محوریت سالمند، موسیقی، شعرخوانی و برنامه‌های مختلف که با مشارکت مستقیم سالمندان انجام می‌شود، از جمله اتفاقات خوب دوشنبه‌های سالمندی است.

برجی افزود: امید است با برگزاری این رویدادهای اجتماعی و مشارکت عمومی مردم در برنامه‌ها، بتوان گام مهمی در جهت آرامش، نشاط و همراهی شهروندان برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =