محمد یساولی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۳۰۷ مورد حریق و انجام ۴۳۳ نجات در آذر ماه خبر داد.

محمد یساولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طی ماه گذشته، سه هزار و ۲۴۱ نیروی عملیاتی(نفر ساعت) مستقردر ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۷۳۳ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۲۱۵ دستگاه خودروی عملیاتی به ۳۰۷ مورد حریق و ۴۳۳ مورد نجات رسیدگی کردند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۳۸ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۳۳ مورد نجات یافته، ۱۲ مصدوم و ۸ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه در بین ۳۲‌ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۴۱ حریق و ۲۸ حادثه‌ایستگاه ۱۲۲ با ۱۹ حریق و ۲۶ حادثه‌ ایستگاه ۱۰۶ با ۱۹ حریق و ۲۶ حادثه صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۷۱ مورد صدور جواز و ۱۹۸ مورد تائیدیه ایمنی با حضور هزار و ۷۶ نفر کارشناس صادر شد.
یساولی اشاره کرد: صدور ۱۷ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۱۲ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۹۸ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۶۷ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۲۷ مورد با حضور ۳۷۶ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری و تعداد ۱ مورد بازدید از واحدهای صنعتی با حضور ۴ نفر کارشناس اعزامی در حوزه صنایع صورت گرفت.
این مسئول افزود: درحوزه آموزش و تریت بدنی، ۱۸۳دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، ادارات، مدارس و داوطلبین با حضور ۲۹ هزار و ۱۷۷ نفر کارآموز به مدت ۴۵۱ ساعت با همکاری ۲۲۰ مربی برگزار شد.

به گفته یساولی همچنین ۲ دوره آموزش ضمن خدمت تحت عنوان کارگاه حقوق شهروندی، مداخله اولیه در صحنه خودکشی و معاون فرماندهی با حضور ۷۰ نفر ویژه پرسنل سازمان با همکاری ۲۰ مربی به مدت ۹۲ ساعت طی یک ماه گذشته برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =