سید مرتضی اعتصامی

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج از ساخت ۳۰ پارک محله‌ای در دوره ششم شورای شهر کرج در مناطق ۱۰ گانه کرج سخن گفت.

سید مرتضی اعتصامی، در نشست خبری با خبرنگاران که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، در رابطه با مصوبه شورا در خصوص احداث پارک های موضوعی در کرج گفت: از ابتدای فعالیت شورای ششم، کلنگ احداث ۳۰ پارک محله ای در مناطقی از کرج بر زمین زده شد.

وی ادامه داد: یک پارک هم در دوره قبلی مدیریت شهری احداث و به بهره برداری رسید و بخش عمده ای از فاز یک پروژه پارکرود نیز انجام شده و توسعه جدید پارک محیط بان نیز در دست بررسی است، پارک مادر و کودک با بودجه پنج میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۶ هکتار در منطقه ۶ در فاز یک طراحی است و امسال احداث می شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اختصاص بودجه ۲۰ میلیاردی به احداث پارک‌های موضوعی کرج، در خصوص مکان یابی و احداث پارک مادر و کودک بیان کرد: مکانی برای احداث در نظر گرفته شده اما مناسب نبود و مقرر شد با همفکری لازم، این پارک در محل دیگری از شهر کرج، جانمایی شود. ‌

وی بیان کرد: در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز ۲ برنامه مهم شامل آسیب شناسی پلیس ساختمان و راه های پیشگیری و کنترل مناسب ساخت وسازها را دنبال می کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =