عید غدیر

شهردار کرج، از برگزاری جشن‌های بزرگ مردمی ویژه عید سعید غدیر با عنوان «آوای غدیر» خبر داد و گفت: برپایی ۱۱۰ جشن محله‌ای با اولویت مناطق کم برخوردار و با هدف توزیع عادلانه سرانه‌های فرهنگی شهر در هفته جاری برای شادباش و گرامی‌داشت این روزهای مبارک در نظر گرفته شده است.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، برپایی مواکب پذیرایی و فرهنگی، اجرای مسابقات مردمی، گروه‌های سرود علوی و سایر برنامه‌های شاد و مفرح در قالب این جشن‌ها پیش‌بینی شده است.

کیانی، با بیان اینکه جشن بزرگ غدیر با عنوان «بابای من» به میزبانی کاخ مروارید روز سه شنبه ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود، گفت: این جشن با مشارکت سپاه ناحیه امام هادی(ع) و ستاد نماز جمعه مهرشهر به اجرا در می‌آید.

وی، به برپایی جشن بزرگ عید غدیر با نام «آوای غدیر» اشاره و محل برپایی آن را پارک تاجیکستان عنوان کرد که همزمان با روز پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه در این پارک برگزار می‌شود.

به گفته کیانی در جریان این جشن عمومی، شاهد اجرای برنامه‌هایی همچون برگزاری مسابقه مردمی برای گروه‌های سرود استانی و برپایی مواکب پذیرایی و فرهنگی خواهیم بود.

شهردار کرج، مشارکت شهرداری در برگزاری جشن بزرگ دانش‌آموزی که جمعه ۱۶ تیرماه برگزار می‌شود را به عنوان بخش دیگری از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام نام برد و اذعان کرد: این مراسم به میزبانی دانشکده کشاورزی و با مشارکت انجمن اسلامی دانش‌آموزی به اجرا در می‌آید.

این مسئول اضافه کرد: شهرداری کرج کوشیده است در قالب مشارکت با مدارس قرآنی شهر، اطعام و پذیرایی از شهروندان را همزمان با روز شانزدهم تیرماه به اجرا درآورد.

وی، از راه‌اندازی کاروان جشن خودرویی به مناسبت عید بزرگ غدیر نیز خبر داد و اضافه کرد: این مراسم روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه از محل کوه نورالشهداء تا پارک تاجیکستان برگزار می‌شود. در این مراسم حضور ۱۴ زوج جوان و علاقمند علوی پیش‌بینی شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =