جلسه شهردار با بانک شهر

شهردار کرج در نشست با مدیرعامل بانک شهر کشور تاکید کرد: شهرداری این کلانشهر یکی از عمده‌ترین سهام داران بانک شهر است که سال گذشته موفق به افزایش سرمایه در این بانک شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، شهردار کرج و مدیرعامل بانک شهر کشور امروز سه شنبه ۲۰ تیرماه در نشستی مشترک که در دفتر شهردار کرج برگزار شد، به بحث و گفت و گو درباره نحوه افزایش تعاملات و رفع مشکلات موجود، پرداختند.

مهرداد کیانی با بیان اینکه طی نشست‌های متعدد شهرداری با مدیران بانک شهر اتفاقات مثبتی بین این دو بخش رخ داده است، اظهار کرد: روند رو به رشد حساب‌های فی ما بین بیانگر افزایش این تعاملات است.

کیانی افزود: همچنین طی ارتباط مستمر و موثر با مسئولان این بانک، دیون شهرداری نزد بانک شهر تعیین تکلیف شد که اتفاق بسیار خوشایندی برای کلانشهر به شمار می‌آید.

به گفته وی، پرداخت این دیون از طریق تهاتر املاک انجام شده است.

ارائه تسهیلات کم بهره به کارمندان

شهردار کرج، هماهنگی برای پرداخت تسهیلات کم بهره به کارمندان شهرداری را از جمله مباحث طرح شده با مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد و ادامه داد: مقرر شد از طریق امضای تفاهم نامه با بانک، ارائه تسهیلات کم بهره به کارکنان شهرداری کرج در دستور کار قرار گیرد.

وی اذعان کرد: طی این تعاملات امکان افزایش سقف وام تا میزان ۵۰۰ میلیون تومان برای کارکنان شهرداری کرج مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کیانی، ورود مدیران جوان به عرصه مدیریت بانک شهر کشور را باعث پویایی و به‌روزآمدی فعالیت‌های این مجموعه ذکر کرد و ادامه داد: تغییرات به وقوع پیوسته در این مجموعه کاملا مشهود است که امیدواریم با استمرار این روند شاهد پیشرفت و موفقیت بانک و به تبع آن شهرداری و جلب رضایت شهروندان باشیم.

شهرداری کرج پیشتاز افزایش سرمایه در بانک شهر/ ارائه تسهیلات کم بهره به کارمندان

شهرداری کرج پیشتاز افزایش سرمایه در بانک شهر/ ارائه تسهیلات کم بهره به کارمندان

شهرداری کرج پیشتاز افزایش سرمایه در بانک شهر/ ارائه تسهیلات کم بهره به کارمندان

منتشر شده در تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =