• ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
  • کد خبر: 84117
سیاه پوشی محرم

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با طراحی و اجرای طرح‌های خلاقانه و فاخر تلاش شده تا فضا و شور حال حسینی امسال با کمیت و کیفیت بیشتر و بهتری نسبت به سنوات گذشته ایجاد شود.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: امروز که قرن‌ها از واقعه‌ی عاشورا گذشته است بدون شک در کنار عزاداری‌های هر ساله‌ی مردم و شور و شعور حسینی که هر ساله با وارد شدن به این ماه در دل‌ها ایجاد می‌شود، جلوه‌های بصری محرم در سطح شهرها نیز این شور و شعور را دو چندان می‌کند و به نظر می‌رسد شهر هم لباس عزای حسین بر تن کرده است.


وی افزود: درهمین راستا امسال سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به همراه سه اداره اصناف، هنرهای شهری و تبلیغات با بسیج کلیه نیروها و امکانات و تلاش شبانه روزی، اهتمام ویژه‌ای نسبت به فضاسازی و سیاه پوش کردن و نصب نمادهای عاشورایی در شهر داشته است.


رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: اکران اَبَر پرچم روی دیوار ساختمان‌های بلند، نصب اِلمان‌های نوری متبرک به نام اباعبدالله الحسین (ع) و شهدا کربلا، جانمایی اِلمان تیغه علم و ۷ اِلمان حجمی دیگر به همراه اکران‌های یکپارچه طرح‌های فرهنگی و نصب پرچم‌های مشکی، ریسه‌ای و کتیبه در میادین و پل‌های‌های سطح شهر از اقدامات متفاوت در دهه اول محرم است.



منتشر شده در تاریخ سوم مردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =