امضا تفاهم نامه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی بین این سازمان و مؤسسه آموزشی عالی رسام خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور توسعه و گسترش همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و بهره‌مندی از دانش تخصصی و تجارب علمی جهت رفع نیازهای آموزشی و توانمندسازی منابع انسانی در راستای تحقق و تقویت اهداف تعیین شده، تفاهم نامه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی بین سازمان سیما منظر کرج و مؤسسه آموزش عالی رسام منعقد شد.


وی افزود: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص و امکانات و قابلیت‌های علمی، پژوهشی مؤسسه آموزش عالی رسام و با هدف تشویق و حمایت از پروژه‌های مشترک در حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری به ویژه فضای سبز و زیباسازی امضاء شده است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج: برخی از مهمترین مفاد این تفاهم نامه را مشارکت دانشجویان در اجرای پروژه‌های سازمان به منظور کسب تجربه دانست.


عاقلی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های مختلف، کلاس‌های آموزشی و سمینارهای تخصصی مرتبط، از برنامه‌های آتی است که با همکاری مراکز علمی پژوهشی اجرایی خواهد شد، گفت: از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری استفاده می‌کنیم و پروژه‌های عمرانی و فضای سبز این سازمان بایستی با پیوست مطالعاتی و پژوهشی انجام شود.


وی، آموزش ضمن خدمت در حوزه‌های مختلف و افزایش مهارت‌های فردی، اجتماعی و کاری پرسنل سازمان را ضروری دانست و اضافه کرد: مدیران و مسئولین واحدهای سازمانی، ناگزیرند به موقعیت و موفقیت سازمان خود بیاندیشند و یکی از گزینه‌ها برای بالاتر بردن رشد علمی سازمان حضور کارکنان در دوره‌های تخصصی ضمن خدمت است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان با تأکید بر این موضوع که دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌توانند به عنوان مجموعه‌های آموزشی، علمی و پژوهشی در راستای حل مشکلات شهری ایفای نقش کنند گفت: افزایش همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در زمینه انجام طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی مشترک، ارائه خدمات مشاوره‌ای، آموزشی، انتقال دانش و یافته‌های علمی در این تفاهم نامه می‌تواند در حل مشکلات مدیریت شهری، به خصوص در حوزه‌های فضای سبز و زیباسازی، ارائه راه‌حل‌ها و هموار کردن مسیر توسعه پایدار مؤثر باشد.

ایفای نقش دانشجویان درحل مشکلات شهری

ایفای نقش دانشجویان درحل مشکلات شهری

ایفای نقش دانشجویان درحل مشکلات شهری

ایفای نقش دانشجویان درحل مشکلات شهری

ایفای نقش دانشجویان درحل مشکلات شهری

ایفای نقش دانشجویان درحل مشکلات شهری

ایفای نقش دانشجویان درحل مشکلات شهری




منتشر شده در تاریخ ۹ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =