علی سلطانیمقدم در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اعلام این خبر اظهار داشت: با تاکید و حمایت شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و با عنایت به ضرورت حمایت از معیشت کارکنان خدوم و پرتلاش مدیریت شهری، طی تعامل سازنده با سازندگان، بدهکاران عمده و در نتیجه اجرای طرح های تشویقی و تلاش های مدیران شهری به ویژه همکاران خدوم در معاونت مالی و اقتصادی موفق به پرداخت کلیه مطالبات پرسنلی طی روزهای جاری شدیم که عدد قابل توجهی بود و از طرفی شرایط هم عادی نبود.
وی ادامه داد: چنانچه امروز شاهد اعتلای عمران و آبادانی در کلانشهر کرج بوده و پروژه های متعدد عمرانی و زیرساختی و فعالیت های فرهنگی و خدماتی با قوت اجرایی میشود و به استناد آمار و ارقام در کلیه بخش ها به نسبت ادوار گذشته شاهد رشد شاخص عملکردی هستیم، همه مرهون همت و تلاش و پیگیری و مسئولیت پذیری همکاران محترم می باشد، لذا به پاس قدردانی از زحمات و مجاهدت های این عزیزان در طول سال تلاش کردیم تا تحت هر شرایطی کلیه مطالبات پرسنلی را طبق موعد مقرر پرداخت کنیم.
ارسال نظر