فرج الله ایلیات-رییس کمیسیون برنامه وبودجه واملاک

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج: هر جا نظارت ها بیشتر باشد، پیمانکاران با سرعت و شتاب بالاتری کار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج، فرج الله ایلیات در نطق پیش از دستور دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج  در خصوص پروژه مجموعه پل های شهدای حصارک کرج با بیان اینکه ما افزایش قیمت ها در مورد مصالح پروژه ها و دیگر موارد را می دانیم، اما شهرداری وعده داده بود که پروژه مذکور در سال ۹۸ به اتمام برسد، گفت: اما تاخیر در تکمیل آن مدت دار شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با اشاره به اینکه قرار بود با بیش از ۱۱ میلیارد تومان اعتبار باقیمانده مجموعه پل های حصارک بهره برداری شود و حداکثر تاخیر انجام آن نیمه اردیبهشت ۹۹ بوده، عنوان کرد: به همین دلیل برای این پروژه در سال جاری رقم اعتباری در بودجه امسال منظور نشده است.

وی با اشاره به اینکه در کمیسیون عمران شورای شهر کرج  نیز مسیله کمک به تسریع پروژه مجموعه پل های حصارک مطرح شده است، گفت: اما برای این پروژه قرارداد جدیدی نداشته ایم و باید این کار اجرایی با همان قرارداد قبلی و لحاظ کردن افزایش مبلغ پیمان به اتمام برسد و پیمانکار موظف است در این قالب کار کند.

ایلیات با تاکید بر اینکه انتطار داریم شهرداری امسال بر روی ۲۸ پروژه مهم اجرایی بیشتر متمرکز شود تا به بهره برداری برسد، بیان کرد: باید پروژه ها روزشمار داشته باشد و وعده افتتاح این اقدامات مشخص شود تا اگر تاخیری در بهره برداری ها از پروژه ها صورت گرفت، عوامل دخیل در بروز این مشکل شناسایی شده و آسیب های تاخیر آن مشخص شود.

وی در مورد پروژه کنار مهرشهر نیز با تاکید بر اینکه با سرعت بالایی در حال اجرا است، بیان کرد: این نشان می دهد هر جا نظارت ها بیشتر باشد، پیمانکاران با سرعت و شتاب بالاتری کار می کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج گفت: ترافیک در محدوده ریل راه آهن و اجرای کنار گذر مهرشهر گاهی اوقات بسیار سنگین است ، امید است هرچه زودتر این کنار گذر در حال احداث بهره برداری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =