غدیر مهدوی-رییس کمیسیون تلفیق

با توجه به تماس پژوهشگران و اساتید دانشگاه ها پیرامون تمدید زمان ارسال پروپوزال های پژوهشی به مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، مهلت ارسال طرح نامه ها تا ۱۵ مهرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، غدیر مهدوی اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت های این مرکز تامین نیاز علمی مدیریت شهری است و با توجه به این اصل با همراهی کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر کرج در اواخر سال گذشته اولویت های پژوهشی شهرداری کرج نهایی و منتشر شد.

وی با اعلام ارسال عنوان های پژوهشی سال ۱۳۹۹ به بیش از ۴۰ مرکز علمی و دانشگاهی فعال در عرصه های پژوهشی شهری افزود: بعد از انتشار اولویت ها تعدادی از پروپوزال ها از اعضا هیات علمی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی دریافت شد اما با توجه به آنکه مهلت مذکور تا پایان مرداد ماه بوده و بسیاری از پژوهشگران درخواست تمدید این مدت زمان را داشتند، این بازه زمانی افزایش یافت.

عضو شورای اسلامی شهر کرج مدت تمدید زمان ارسال طرحنامه های پژوهشی را ۱۵ مهرماه سال جاری اعلام و یادآور شد: تمامی افراد که دارای شرایط مندرج در فراخوان هستند می توانند با مراجعه به سایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به آدرس www. rsc.karaj.ir  ضمن اطلاع از عناوین اولویت های پژوهشی، فرم ها و مراحل ارسال طرح های پژوهشی اطلاع یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =