فرج الله ایلیات-رییس کمیسیون برنامه وبودجه واملاک

مهمترین موضوعی که در دستور کار کمیسیون قرار دارد، چکش کاری و بررسی لایحه عوارض و بهای خدمات سال ۹۹ است که با جدیت در مراحل کارشناسی و جمع بندی قرار دارد تا بتوان با تصویب نهایی مصوبه را به اطلاع عموم شهروندان رساند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فرج اله ایلیات در نودمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه محور اصلی برگزاری جلسات بودجه در ماه اخیر را بررسی لایحه عوارض و بهای خدمات سال ۹۹ عنوان کرد و اظهار داشت: نرخ بهای خدمات سازمان آرامستانها و سازمان پسماند از اهمیت بالایی برخوردار است و شورا در بررسی این مهم اهتمام ویژه ای دارد.

وی همچنین از بررسی تبصره ۱۱ ماده ۱۰۰ قانون شهرداریها در کمیسیون برنامه و بودجه با هدف تحقق دغدغه های سازندگان خبر داد و افزود: بررسی این لایحه که از شهرداری به شورا ارسال شده است، در دستور کار قرار دارد و با حضور کارشناسان و همچنین معاونین شهرداری آسیب شناسی و تحلیل و تجزیه می شود تا بتوان تصمیمی به نفع شهر و سازندگان گرفت.

این مسئول در ادامه به درخواست شهرداری کرج در خصوص تنظیم قرارداد مترو اشاره داشت و افزود: با توجه به نوسانات ارزی، شهرداری درخواست بروز نمودن قیمت ها را دارد تا بتوان هر چه زودتر روند اجرای این پروژه تسریع پیدا کند که با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، درخواست مذکور به مشاورین شورا ارجاع داده شده است تا با ارائه نظرات کارشناسی بتوان تصمیم صحیح و قابل اجرایی را در خصوص نحوه ادامه پروژه قطار شهری اتخاذ نمود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج تاکید داشت: شورا بُعد نظارتی دارد و بر مصوباتی که در شورا به تصویب رسیده و به تائید فرمانداری کرج می رسد، اصرار داشته و شهرداری موظف است در کمترین زمان به اجرای این مصوبات در تمام حوزه های مختلف شهرداری بپردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =