متفرقه

شورای اسلامی شهر کرج با صدور پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی است پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند عزیزانی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین کسان به قضای الهی بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند و صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.

قفس تنگ اسارت نه تنها کبوتران ایثار و رشادت را از پای نیانداخت، بلکه آنان را آبدیده و سفیران سربلند ایران اسلامی نمود تا صدای آزادگی و آزادیخواهی و مبارزه با ظلم و سرسپردگی را از همان سیاه چال های بعثی به گوش جهانیان برسانند .

این ایام سعید و سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهداء و تمامی آزادگان سرافراز این سرو قامتان صبر و استقامت به خصوص شهروندان شریف خطه سرافراز کرج تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را تحت عنایت خاص حضرت بقیه ا… الاعظم (ارواحنا فداه) و در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد متعال خواستاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =