شورا

نامگذاری یکی از معابر یا مهم شهر به نام "پزشک" لازمه قدردانی از زحمات و فداکاری های مدافعان سلامت در روزهای سخت مقابله با ویروس منحوس کرونا است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج، نادر ایزدبین که همراه با سایر اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی البرز در دویست و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج حضور یافته بود، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه روز پزشک انتظار داریم که امسال با توجه به جان فشانی های مدافعان سلامت و زحمات حداقل ۸ هزار پزشک شاغل در مراکز درمانی و بیمارستانهای استان، این مناسبت خاص تر از سالهای گذشته گرامی داشته شود.

وی افزود: زحمات پزشکان در صف مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا تا حدی برجسته و ستودنی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به تمجید از فداکاری این عزیزان پرداختند و ضرورت دارد تا با قدردانی ویژه از ایثار و خدمات آنها، قدردانی از ایشان را در صحنه عمل به تصویر بکشیم.

رئیس شورای اسلامی استان البرز ادامه داد: چنانچه خودمان یا یکی از اطرافیان نزدیک مان به کرونا مبتلا نشده باشیم، بی شک درک سختی این بیماری و اینکه کادر درمانی با چه زحمتی جان مبتلایان را نجات می دهند، آسان نخواهد بود، اما باید بدانیم که پزشکان همچون رزمندگان با حضور در میدان ایثار و فداکاری، بار دیگر شرافت و قداست این حرفه خطیر را به تصویر کشیدند.

ایزدبین تصریح کرد: بنده به عنوان پزشک و به عنوان عضوی از خانواده شوراهای اسلامی از نمایندگان مردم در شورای کلانشهر کرج تقاضا دارم به مناسبت  روزپزشک و خاصه جهت تقدیر از پزشکان استان و عزیزانی که در صف مقدم مقابله با کرونا فعالیتی جهادی دارند، تا طی طرح دو فوریتی و برگزاری جلسه کمیته نامگذاری، یکی از معابر یا میادین مهم شهر را به نام «پزشک» نامگذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =