فریده بزنی بیرانوند

نبود امکانات مناسب رفاهی و عدم روشنایی کافی از مشکلات برخی از پارک های کرج بخصوص در مناطق کم برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند در بیستمین کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر اظهار داشت: نورپردازی صحیح و اصولی مطابق با استانداردهای روز در بوستان ها و پارک های محله ای می تواند باعث تامین امنیت اجتماعی، رضایتمندی شهروندان در فصول مختلف بخصوص در ایام تابستان شود.

این مسئول افزود: روشنایی معابر و میادین، یکی از عناصر اصلی مبلمان شهری محسوب می‌شود و از جایگاه ویژه ای در معماری و شهرسازی برخوردار و در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است  در این راستا از مسئولین ذیربط درخواست می شود تا نسبت به تامین روشنایی در معابر و بوستان های محلی بخصوص در مناطق کم برخوردار اقدام شود.

بزنی بیرانوند تصریح کرد: شاید یکی از مشکلات اصلی کمبود روشنایی بوستان‌ها، رشد و افزایش شاخ و برگ درختان است که در جلو پایه‌چراغ قرار گرفته و مانع پخش نور می‌شوند، بر همین اساس و برای اصلاح وضع موجود، هماهنگی‌های لازم با همکاران برای هرس شاخ و برگ درختان انجام شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج بیان کرد: فضای شهری بیشترین ارتباط را با مردم و محیط زندگی برقرارمی کند و در نتیجه نقش بسزایی در هویت بخشی و احساس آرامش به شهروندان دارد.

گفتنی است؛ در بیستمین کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر طرح ساماندهی بازارچه ها و روز بازارها، پیشرفت وضعیت سرویس بهداشتی و روشنایی معابر و پارک های مناطق ۳، ۶ و ۱۰ شهرداری کرج، هوشمند سازی پسماند منطقه حلقه دره، بازیافت زباله های تَر و خشک، عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در سال ۹۹ و ملزومات و البسه کارکنان این سازمان بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =