محمد نبیونی-رییس کمیسیون سرمایه گذاری وامور مشارکت ها

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج از تسهیلات ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری برای تسهیل در صدور پروانه و مجوز ساخت مراکز درمانی و خصوصی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمد نبیونی ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک به تمام زحمتکشان عرصه سلامت اظهار داشت: سلامت مردم اولویت اساسی شورای اسلامی است و مجموعه شورای شهر و شهرداری از هیچ کوششی در جهت بهداشت و سلامت مردم فروگذار نخواهند کرد.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر فراهم شدن زیرساختهای بهداشتی در شهر کرج افزود: خوشبختانه شورای شهر و مدیریت شهری در بحث تامین سلامت شهر و شهروندان تعامل خوبی با دانشگاه علوم پزشکی دارند و در این راستا اقدام به تجهیز و ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان رجائی (قلب کرج) نمودند و زمین بیمارستان کوثر را نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای افزایش سرانه درمان قرار دادند. 

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج با اشاره به اقدامات شهرداری و حمایت شورای شهر برای مدیریت بحران کرونا بیان کرد: در این راستا در طرح دو فوریتی شورای شهر مبلغ ۵ میلیارد تومان بابت کادر درمان و پرستاری تخصیص داد.

نبیونی از مجموعه فعالیت های ارزشمند شهرداری به خصوص  در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد و یادآور شد: مدیریت شهری با نگاه مسؤلیت اجتماعی با اجرای برنامه‌های متنوع در ابعاد مختلف پیشگیری، غربالگری، حمایتی، ساماندهی اقدامات مدنی داخل شهری و… تلاش مؤثری در این زمینه داشته که این اقدامات قابل تقدیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =