زارع

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: در بررسی تفریغ بودجه سال ۹۸ شاهد موفقیت های شهرداری در اجرای پروژه ها و جذب درآمدهای پایدار بوده ایم و که این امر موجب شده است ارزیابی مدیران نیز با سهولت انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، در هشتاد و چهارمین جلسه کمیسیون تلفیق که بعد از ظهر روز شنبه اول شهریور با حضور اعضای شورا و معاونین شهردار برگزار شد گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ بررسی شد.

عباس زارع رئیس کمیسیون تلفیق شورا در خصوص تفریغ بودجه سال ۹۸ اظهار داشت: اگر در بحث درآمدهای شهرداری فروش اوراق مشارکت و تهاتر را کنار بگذاریم خواهیم دید که این نهاد خدمت رسان در حوزه های درآمدی عملکرد مطلوبی داشته است که این مهم نشان از تلاش های شهردار، معاونین و مدیران مناطق است که با بهره مندی از راهکارهای مناسب به جذب درآمدی قابل توجهی دست یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در سالی که گذشت رشد چشمگیری در انجام پروژه های عمرانی را شاهد بوده ایم و همچنین بخش زیادی از پروژه های نیمه کاره به اتمام رسیده است و هزینه های جاری کاهش پیدا کرده که بسیار مورد توجه قرار گرفته و انتظار می رود شهرداری با ایجاد ظرفیت های جدیدتر به درآمدهای پایدار دست یافته و به نحو احسن از این ظرفیت ها بهره مند شود.

وی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد سه ساله شورای اسلامی شهر کرج اشاره داشت و افزود: با توجه به اهمیت تدوین گزارش های عملکرد دوره ای به منظور اطلاع از میزان اجرا و تحقق اهداف ردیف پروژه های سال ۹۶، ۹۷ و ۹۸ کمیته حسابرسی با کمک موسسات حسابرس ایجاد شده است که با توجه به اینکه ابهاماتی در گزارش حسابرسی شهرداری وجود داشت تا پایان هفته جاری به شورا ارسال و ظرف مدت یک ماه آینده تکمیل و جهت رسیدگی به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: با تفریغ بودجه عملکرد مدیران مناطق با سهولت مورد ارزیابی قرار می گیرد، انتظار می رود تفریغ بودجه سال ۹۸ مدل و مبنایی برای تفریغ بودجه سال ۹۹ باشد تا بتوان به نتایج مطلوبی دست یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =