پژوهش

تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی بین مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، در مراسمی تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی فی مابین مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج  و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران منعقد شد.

غدیر مهدوی رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر کرج طی سخنانی در آیین انعقاد تفاهم نامه آموزشی و پژوهشی  اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص و امکانات و توانایی ‌های طرفین و با هدف تشویق و حمایت از پروژه‌های مشترک، مابین مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورا و پریس کشاورزی دانشگاه تهران منعقد شد.

وی با اشاره به موضوع تفاهم‌نامه منعقده افزود: تربیت نیروی انسانی متخصص مطابق نظر مرکز پژوهش های شورا و شهرداری کرج در دوره‌های رسمی و غیررسمی مطابق با مقررات دانشگاه، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و آزاد در زمینه‌های مختلف تخصصی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط ‌زیست به ‌منظور ارتقاء توان علمی کارشناسان و مدیران حسب نیاز و مطابق با مقررات دانشگاه از مفاد این تفاهم نامه است.

عضو شورای شهر کرج عنوان کرد: در این تفاهم نامه مقرر شده صدور تأییدیه گواهینامه علمی دوره‌های آموزشی از طرف دانشگاه مطابق با مقررات انجام شود. مشارکت، طراحی و اجرای سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی شهروندی در حوزه‌های مرتبط  با کشاورزی، منابع طبیعی و محیط ‌زیست باید بر اساس این تفاهم نامه اقدام شود.

به گفته وی، به ‌منظور اجرای هرچه بهتر مفاد این تفاهم‌نامه «کارگروه راهبری» همکاری‌های مشترک طرفین متشکل از نمایندگان هر دو طرف با عضویت حداکثر 3 نفر از طرفین با تعیین سرپرست هر گروه در مواردی که نیاز به ایجاد دبیرخانه مشترک و تعیین دبیر و تدوین و تصویب آیین‌نامه و بخشنامه یا الحاقیه و اصلاحیه یا انعقاد قرارداد باشد، نسبت به ارائه پیشنهاد مبادرت نموده و در صورت توافق طرفین برای چگونگی اجرا اقدام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =