حسین محمدی-رییس کمیسیون محیط زیست وخدمات شهر

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج خواستار راه اندازی بازارهای عرضه دام و طیور زنده و مبادلات مواد ضایعاتی و بازیافتی ظرف یک سال آینده شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسین محمدی در ابتدای دویست و دهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج گفت: از همه دستگاهها و افرادی که در رفع مشکلات مجتمع شیخ آباد تلاش کرده اند، تشکر میکنم، راه اندازی کامل این مجتمع در ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده و کاهش نارضایتی شهروندان از این بابت بسیار موثر خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به جمع آوری صنوف مزاحم سطح شهر و انتقال آن به مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد که اخیراً ایستگاه آتش نشانی آن نیز مورد بهره برداری قرار گرفت، تصریح کرد: این مشاغل در سطح شهر مشکلات فراوانی اعم از بهداشتی و صوتی و نازیبایی بصری را ایجاد کرده اند و شکایات متعددی در خصوص آنها به شهرداری و ادارات بهداشت و محیط زیست ارائه گردیده است.

این مسئول تصریح کرد: انتظار داریم که شهرداری در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده شهری هر چه زودتر با مشارکت و همکاری سایر دستگاهها مجتمع مصالح فروشان، مجتمع آهن فروشان، بازار عرضه دام و طیور زنده و بازار مبادلات مواد ضایعاتی و بازیافتی را در یکسال آتی راه اندازی و به بهره برداری برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =