سلیم نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با صدور پیامی درگذشت پاکبان شریف مرحوم محمد پودینه را به خانواده و بازماندگان و همکاران وی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد در پیام خود آورده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت همکار شریف مرحوم محمد پودینه که عضوی خدوم از خانواده بزرگ مدیریت شهری کرج بود، موجب تأسف و تألم خاطر گردید، متاسفانه شرایط درگیری با ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان شد که از این جهت مراتب عذرخواهی خود را تقدیم همسر و فرزندان محترم ایشان می نمایم و ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم، از درگاه الهی برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت می نمایم.

اینجانب به دنبال طرح مباحثی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر عدم همکاری مناسب مسئول ذیربط برای اعطای مرخصی به مرحوم جهت پیگیری مسائل درمانی، طی مکاتبه ای با شهردار محترم خواستار رسیدگی به موضوع و تهیه گزارشی مستند با هدف شفاف سازی و برخورد با هرگونه تخلف و تخطی احتمالی گردیده ام، همچنین حمایت مادی و معنوی از خانواده ایشان مورد تاکید قرار گرفته است.

ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده، بستگان و همکاران مرحوم، امیدوارم مورد شفاعت حضرت سیدالشهداء (ع) قرار گرفته و در جوار رحمت الهی، به آرامش و کمال حقیقی دست یابد. بی شک مجموعه مدیریت شهری کرج همواره قدردان زحمات پاکبانان شریف و زحمتکش بوده و از سختی هایی که این قشر عزیز به صورت شبانه روزی در راستای خدمت رسانی به شهروندان متحمل می شوند، اطلاع کامل دارد و در جهت رفع دغدغه های عزیزان می کوشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =