بزنی بیرانوند

انتظار داریم میادین میوه و تره با استفاده از تجربیات بهره برداری فروشگاه های بزرگ و با رویکرد ایجاد بسترِ خریدی ایمن، آسان و مقرون به صرفه دچار تحولات اساسی شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فریده بزنی بیرانوند با بیان اینکه طراحی نرم افزار موبایلی نرخینه در جهت توسعه خدمات الکترونیکی و شهر هوشمند صورت گرفته و شهروندان با استفاده از آن می توانند بدون واسطه در جریان آخرین نرخ های مصوب میوه و تره بار، گوشت و مرغ و سایر محصولات قابل عرضه در میادین تحت پوشش شهرداری کرج قرار گیرند، اظهار داشت: امیدواریم این نرم افزار در ارتقای کیفی خدمت رسانی میادین به مشتریان موثر واقع شود.

وی افزود: البته تفکر احداث و راه اندازی میادین میوه و تره بار متعلق به دهه های قبل است و اکنون سیستم خرید مایحتاج خانوار و همچنین لازمه ها و بایدهای فعالیت های تجاری دستخوش تغییرات عمده ای شده و از آن جهت که متاسفانه میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با آهنگِ تغییرات پویایی و تحول لازم را نداشته اند، بهره برداری لازم از میادین صورت نمی گیرد.

این مسئول تصریح کرد: انتظار داریم میادین میوه و تره با استفاده از تجربیات بهره برداری فروشگاه های بزرگ و با رویکرد ایجاد بسترِ خریدی ایمن، آسان و مقرون به صرفه دچار تحولات اساسی شوند و این تغییرات چه در بستر سیمای ظاهری میادین و چه در بحث تنوع غرفه ها و خدمات و ارتقای کیفیت محصولات مشاهده گردد و بتوانیم رضایت خاطر شهروندان را جلب نماییم.

بزنی بیرانوند گفت: نرم افزار نرخینه به صیانت از حقوق مشتریان میادین میوه و تره بار کمک شایانی می کند و به نوعی بستر نظارت لحظه ای شهروندان بر عملکرد غرفه داران را فراهم آورده و خریدار از قیمت مصوب و روزانه محصولاتی که خریداری می کند، مطلع است و در این شرایط بحثی فی مابین خریدار و فروشنده ایجاد نمی شود و معامله ای آسان و رضایت بخش خواهند داشت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج در پایان گفت: امیدواریم شهرداری کرج از این پس در بحث هدایای غیرنقدی که به پرسنل و سایر آحاد جامعه پرداخت می کند، از کارت خرید ویژه میادین میوه و تره بار استفاده نماید که علاوه بر کمک به رونق و جذابیت بیشتر این مراکز، همچنین بستر مراجعه و آشنایی بیشتر شهروندان با خدمات و ظرفیت های میادین را نیز فراهم می آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =