ایزدیار

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: پرستاران یکی از مهمترین حلقه های زنجیره سلامت جامعه را تشکیل می دهند .

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار به مناسبت هفته گرامیداشت روز پرستار از پرستاران بخش‌های مختلف بیمارستان کمالی کرج دیدار و خجسته میلاد بزرگ بانوی کربلا، اسطوره صبر و استقامت و تقوی حضرت زینب(س) و روز پرستار را به خانواده بزرگ پرستاری تبریک گفت و اظهار داشت: قدردانی و تجلیل از این قشر زحمت کش، پاسداشت تمامی خوبی ها و وظیفه ای دینی و ملی است.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج برای تمامی زحمت کشان این عرصه از درگاه خداوند منان توفیقات روز افزون الهی خواستار شد و افزود: کار و عملکرد کادر پرستاری در مراکز درمانی نقش بسزایی در بهبود، ادامه درمان و خاتمه سیر بیماری به فرد بیمار و به تبع آن جامعه دارد.

ایزدیار با برشمردن مشکلات و فشارکاری مضاعف کادر پرستاری، روال کاری پرستاران را با سایر اقشار جامعه متفاوت  ارزیابی کرد و گفت: تمامی طیف‌های درمانی و به ویژه جامعه پرستاری ما با تاسی گرفتن از آموزه‌های دینی و اسلامی و الگو پذیریشان از حضرت زینب کبری (س) چنان است که نگاه جهانی را به خود معطوف داشته و با سرآمدی اخلاق و معرفت به بهترین اسوه های جهانی تبدیل نموده است .

وی اذعان کرد: در راستای ایجاد تسهیلات رفاهی مناسب برای این قشر پرتلاش مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کرج آماده هر گونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی است.

لازم بذکر است در این دیدار از سه تن از پرستاران نمونه و تلاشگر بیمارستان به نام‌های مهدیه ابهری ،پرستو عزیزیان و سمیه نوروزی  با اهداء لوح تقدیر تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =