حسین مهاجری

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج بر تکمیل درمانگاه کارکنان مجموعه شهرداری تاکید کرد و گفت: با نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر مجوز ساخت یک مجتمع درمانگاهی به شهرداری کرج داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین مهاجری در نطق پیش از دستور هشتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در ساختمان مکمل شهرداری در دو طبقه درمانگاه پیش بینی شده است که ظاهرا به علت عدم پرداخت مطالبات پیمانکار تحویل نشده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری  شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: طبق اطلاعات ارائه شده در این درمانگاه قرار است خدماتی چون دندانپزشکی، رادیولوژی، اتاق عمل سرپایی، سونوگرافی و اتاق بستری موقت ارائه شود.

مهاجری افزود: برآورد اولیه تجهیز و راه اندازی حدود ۲۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که ظاهرا قبلا مبلغ ۱۰ میلیارد تومان پیشنهاد که در بودجه منظور شود،ولی موافقت نشده بود در این راستا با عنایت به هزینه‌های سنگین و بالای راه اندازی درمانگاه پیشنهاد می‌شود در صورت امکان برای این موضوع از بخش خصوصی و سازمان مشارکت‌ها کمک گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان داشت: با توجه به تعداد پرسنل شهرداری و هزینه‌های درمان و نیز سیاست نظام در خصوص تسهیل درمان ضروری است مدیریت شهری تدبیری اتخاذ نماید تا در راستای بهره برداری سریعتر از این پروژه اقدام لازم انجام شود.

به گفته رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج، این پروژه علاوه بر درآمدزایی می‌تواند در راستای کاهش دغدغه درمانی پرسنل شهرداری کرج تاثیر گذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =