اعتصامی

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج به تداوم و تشدید پایداری هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا اشاره و گفت: تشدید آلودگی هوا سبب تعطیلی کارگاه‌های پروژه های عمرانی در سطح شهر شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سید مرتضی اعتصامی در هشتمین جلسه کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر که با حضور اعضای کمیسیون، مشاوران و مدیران شهری برگزار شد، به آلودگی هوا و استمرار آن در سطح استان البرز اشاره و اظهار داشت: امروز هفته دومی است که براثر مخاطرات و تشدید آلودگی هوا فعالیت مردم در فضای آزاد تعطیل شده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج به کوتاهی صورت گرفته مدیران ادوار گذشته در بحث کنترل کاهش آلودگی هوا اشاره و تصریح کرد: ای کاش کنتوری طراحی می شد تا کوتاهی های صورت گرفته در خصوص عدم توجه و بارگذاری‌های خارج از ضابطه طرح تفصیلی در دوران گذشته را محاسبه و بررسی کند که علت انحراف از بودجه ناوگان حمل و نقل عمومی در طی سالیان گذشته چه بوده و در کجا هزینه شده است. 
اعتصامی بیان کرد: متاسفانه همزمانی شدت آلاینده‌ها با دوران شورای ششم لطمات زیادی به فعالیت‌های پروژه‌های عمرانی وارد و باعث تعطیلی کارگاه‌های عمرانی شهری شده و شورای ششم را زیر سئوال برده است. 

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها گفت: این مورد جزء انباشت ترک فعل‌هایی است که در ادوار گذشته صورت گرفته است و کاملا مشخص است و نمی‌توان به گردن شورای ششم انداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =