سالن سرپوشیده فوتبال پارک خانواده

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه شهر کرج در حوزه تفریحی وگردشگری کمبودها و نیازهای فراوانی دارد افزود: اجرای پروژه پارکرود و تحقق بیش از ۴۰ پارک محله محور و تکمیل آن تا پایان سال می‌تواند تغییر ملموسی در چهره و تلطیف فضای عمومی شهر داشته باشد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز از بهره‌برداری سالن سرپوشیده فوتبال پارک خانواده خبرداد گفت: این زمین فوتبال به متراژ هزار متر مربع با چمن مصنوعی و برخوردار از امکانات سالن فوتسال، سالن بدنسازی و ورزش‌های همگانی، رختکن، رستوران، کافی شاپ است.

این مسئول با بیان اینکه امکان سنجی احداث دو سالن ورزشی پارک خانواده، ابن سینا و شهر بازی نبوت از طریق برگزاری فراخوان صورت گرفته و سازمان سرمایه‌گذاری نیز همکاری خوبی در پیشبرد این پروژه‌ها داشته اظهار داشت: سالن ورزشی فوتبال ابن سینا در محله حیدر آباد و شهر بازی نبوت با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی درآینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

وی توضیح داد:‌ امیدوارم با توسعه و افزایش سالن‌های ورزشی و نصب وسایل تندرستی در پارک‌ها و بوستان‌ها شاهد بالا رفتن سرانه ورزشی و نشاط شادابی و سلامت شهروندان در شهر کرج باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه شهر کرج در حوزه تفریحی وگردشگری کمبودها و نیازهای فراوانی دارد افزود: طی این سال‌ها همواره با توجه به توسعه شهر و افزایش جمعیت شهر کرج، نیاز به فضای سبز و اماکن تفریحی گردشگری وجود داشته که اجرای پروژه پارکرود و تحقق بیش از ۴۰ پارک محله محور و تکمیل آن تا پایان سال می‌تواند تغییر ملموسی در چهره و تلطیف فضای عمومی شهر داشته باشد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارشناسان سابق این سازمان در حوزه زیر ساخت فضای سبز و اماکن تفریحی گردشگری کرج عنوان کرد: در دو دهه گذشته در بحث توسعه فضای سبز و اضافه شدن اِلمان‌های هنری به شهر اتفاقات خوبی در این کلانشهر رخ داده و همه توان و تلاش همکاران خوب من در مجموعه مدیریت شهری رفع نیازها و جامه عمل پوشاندن به مطالبات شهروندان است.

شهربازی پارک نبوت
۲ سالن ورزشی فوتبال پارک خانواده و ابن سینا به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
سالن سرپوشیده فوتبال ابن سینا
۲ سالن ورزشی فوتبال پارک خانواده و ابن سینا به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
سالن سرپوشیده فوتبال خانواده
۲ سالن ورزشی فوتبال پارک خانواده و ابن سینا به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =