جلسه پایش تابلوهای تبلیغاتی

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به ضرورت ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر با هدف زیباسازی گفت: در آستانه سال جدید و با تشکیل کارگروه تخصصی طرح جامع ساماندهی تبلیغات محیطی شهرکرج اجرایی می‌شود.

علیرضاعاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه مدیریت شهری و سازمان سیما منظر متولی اصلی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر هستند، گفت: با دستور دادستان کرج و تشکیل یک کارگروه ویژه، طرح استانداردسازی و جانمایی تابلوهای موجود و مستقر در سطح شهر اجرایی می‌شود.


این مسئول ساماندهی و رفع آشفتگی‌های بصری را مطالبه شهروندان دانست و افزود: جلوگیری از نصب هر گونه تابلوی جدید، شکایت قضایی و جمع‌آوری و امحاء تبلیغات تجاری تابلوهای فاقد مجوز بر اساس اولویت و مکاتبه با ارگان‌های مختلف دارنده تابلو از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و استفاده از تابلوهای دیجیتال برای تبلیغات محیطی گفت: اصلاح نابسامانی، ارتقای کیفیت‌های بصری و تأمین آرامش روانی در شهر با تهیه کتابچه الزامات و استانداردهای تبلیغات محیطی شهر کرج با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در دستور کار قرار دارد.


شایان ذکر است جلسه ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر با حضور چپردار رئیس کمیسیون محیط زیست، خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج، مجتبی حاجی قاسمی عضو شورا، محمود دهقان سرپرست اداره کل حراست، عباس میری سرپرست اداره کل بازرسی، فرزین فرشاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، علیرضا عاقلی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، محسن برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی و امیر اشتری سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل برگزار شد.

طرح پایش و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر بررسی شد

منتشر شده در تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =