سپاه

مدیریت شهری کرج در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عموم پاسداران بویژه فرماندهان و کارکنان سلحشور این نهاد مردمی در استان البرز و کلانشهر کرج تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

دوم اردیبهشت ماه یادآور تاسیس تشکیلات مهم و موثر در انقلاب اسلامی بنام سپاه پاسدران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است. 

درخشش سپاه در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه نظم و امنیت،اقدامات جهادی در ایام کرونا، نقش موثر در رفع محرومیت زدایی همراه با عمران و آبادانی، اقدامات جهادی، حضور در مناطق زلزله و سیل زده، توانمندسازی و ایجاد اشتغال، عرصه علمی پژوهشی و ده‌ها دستاورد عظیم دیگر بخشی از قدرت عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه ملی و بین‌المللی است. 

مدیریت شهری کرج ضمن گرامیداشت یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام سپاه پاسداران به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت گفته، امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق رسالت ‌های خویش بیش از پیش موفق و مؤید باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =