قاسم پور - کراپ‌شده

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: ساکنان منازل آسیب دیده در اطراف گود حصارک در شرایط سخت و نامناسبی به سر می برند لذا در این زمینه با مجموعه فروشگاه رفاه شوخی نداریم و در صورت عدم توجه به این موضوع، برخورد قاطع و جدی با آن ها صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور، رئیس شورای اسلامی شهر کرج به همراه اعضا شورای شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن پاسخ به سئوالات خبرنگاران اظهار داشت: در مذاکراتی که با مدیرعامل فروشگاه رفاه انجام شد، تذکر دادیم که اگر تا پایان هفته آینده، اقدام به تجهیز کارگاه نکنند، برخورد قضایی با این مجموعه صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مردم این منطقه و ساکنان منازل آسیب دیده در شرایط سخت و نامناسبی به سر می برند لذا در این زمینه با مجموعه فروشگاه رفاه شوخی نداریم و در صورت عدم توجه به موضوع گود حصارک، برخورد قاطع و جدی با آن ها صورت می گیرد.

رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گشایش قطعه نخست قطار شهری کرج در اواخر سال گذشته، افزود: توسعه این پروژه و طرح های دیگر عمرانی کرج در مسیر پیشرفت، تکمیل و اجرا قرار گرفته است.

وی اذعان کرد: بخشی از این پروژه عظیم با پیگیری شبانه روزی شورای ششم و شهرداری کرج در اواخر سال گذشته راه اندازی شد.

قاسم پور بیان کرد: راه اندازی بخش پژوهش‌ها در شورای ششم کرج نیز موجب شد تا فعالیت‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری کرج، پژوهش‌محور شود.

وی  یادآور شد: سال گذشته پروژه‌ها و فعالیت‌های مختلفی در کلانشهر کرج به بار نشست که حرکت خوبی برای امسال و سال های آینده این شهر به شمار می رود.

قاسم پور با اشاره به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر تاکید کرد: در صورتی که مشکل و موضوعی در سیر مراحل قانونی وجود دارد، به مراجع تسهیل کننده طرح های شهری و اختصاص کمیسیون ماه ۵ که در استانداری تشکیل می شود، بر می گردد. در صورت عدم طی مراحل قانونی نیز وقتی برجی بالا نرفته است، نمی‌توان با آن مبارزه و از این امر جلوگیری کرد؛ پرداختن به این امور بعضا می تواند شائبه‌های دیگری داشته باشد.

وی در خصوص ساماندهی ورودی‌های شهر کرج عنوان کرد: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی، مکاتبه‌ای با وی صورت گرفت که نگه‌داری حدفاصل پارک جهان نما تا دانشگاه خوارزمی و تمام امور آن، در اختیار شهرداری باشد، وزیر نیز دستور لازم را صادر کرده است. این یک مساله در هم تنیده است زیرا یک اتوبان از وسط شهر رد شده که محل اتصال ۱۴ استان کشور است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بهره برداری تبلیغاتی این مسیر برای یک ارگان دیگر و عدم نظافت و مشکلات آن برای مردم شهر است، خاطرنشان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری سال‌هاست در این زمینه کار می‌کند اما در این سال‌ها، اتفاق خوبی در حوزه ورودی‌های شهر رقم نخورده است.

قاسم پور با اشاره به اینکه اکنون این سازمان با توجه به روحیه جدید حاکم بر آن، طرحی دارد که باید ارائه دهد تا پس از تصویب اجرا شود، اذعان کرد: آنچه که مشخص، واضح و مبرهن است این است که هیچ کلانشهر و حتی شهر کوچکی در کشور وجود ندارد که ورودی‌های آن مانند شهر کرج در این حد نابسامان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =