عمار ایزدیار

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری مکلف شد تا سه ماه آینده موضوع طرح تفصیلی آتی شهر کرج را که شهروندان سال ها چشم انتظار تعیین تکلیف آن بودند به شورای شهر ارسال کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عمار ایزدیار، سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان یکصد و سومین جلسه رسمی شورا در جمع خبرنگاران، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به غیورمردان و دلاورمردانی که در عرصه صیانت از کشور چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن، جانفشانی های بسیاری داشتند تبریک گفت.

وی ضمن قدردانی از مردم کرج بابت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و تسلیت به مجموعه مدیریت شهری و اصحاب رسانه بابت درگذشت عکاس پایگاه خبری مدیریت شهری، عنوان کرد: جلسه امروز شورای شهر کرج مصوبات متعددی داشت که عمدتا مربوط به املاک همشهریان بود اما چند موضوع نیز جنبه عمومی داشت.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به لایحه تعیین نمایندگان شورا در کارگروه بررسی مستندات طرح تفصیلی آتی شهر کرج افزود: طی تصمیم شورای شهر مقرر شد آقایان مهاجری، محمدی، ذبیحی، اعتصامی و بنده در این کارگروه به نمایندگی از شورا حضور پیدا کنیم.

ایزدیار ادامه داد: شهرداری نیز مکلف شد تا سه ماه آینده موضوع طرح تفصیلی آتی شهر کرج را که شهروندان سال ها چشم انتظار تعیین تکلیف آن بودند، به شورای شهر ارسال کند و پس از بررسی در کمیسیون های تخصصی و تصویب در شورا، مراحل قانونی خود را در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور طی کند.

وی تعیین تکلیف لایحه تقاطعات غیرهمسطح شهر به ویژه میدان جمهوری و فلکه اول رجایی شهر را از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه برشمرد و بیان کرد: از آنجایی که این موضوع یک پروژه epc است و شهرداری می تواند خود تصمیم گیری کند، شورای شهر با عودت آن به شهرداری و طی کردن مراحل انعقاد قرارداد موافقت کرد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: امیدوارم با اجرای این پروژه عمرانی، بتوانیم هرچه زودتر یکی از دغدغه های به جا و جدی همشهریان در خصوص ترافیک میدان جمهوری و فلکه اول رجایی شهر را برطرف کنیم.

شهرداری طرح تفصیلی آتی شهر کرج را تعیین تکلیف کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =