حاجی قاسمی - کراپ‌شده

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: در حوزه المان های شهری فقط نمی شود حرف زد بلکه باید راهکاری برای حل این معضل اندیشیده شود. همواره تصور می شود که زیباسازی شهر یعنی ساخت چند المان در صورتی که حذف نازیبایی مقدم بر زیباسازی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مجتبی حاجی قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی در خصوص ساماندهی ورودی های شهر و المان های شهری اظهار داشت: اقدامات بزرگ نیازمند همت عالی، صرف وقت مناسب و روش صحیح برای حل مسئله هستند نه کلی گویی، شعار و جلسه های بی حاصل.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه رویکرد حذف نازیبایی ها به زیباسازی در برخی کشورها مشهود است بیان کرد: یک سازه نیمه کاره در پل فردیس وجود دارد که متعلق به وزارت جهاد کشاورزی است که چند دهه است رها شده و خود محدوده برای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و زمین خالی ورودی برای سازمانی دیگر است که تعیین تکلیف این محدوده می تواند به زیباسازی ورودی شهر کمک کند.

حاجی قاسمی با بیان اینکه تا همتی در این زمینه شکل نگیرد، اقدامی انجام نمی شود، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود پروژه ای میان دستگاه های مختلف تعریف و در نقطه ای مانند پل فردیس عملیاتی شود و در صورت موفقیت در سایر نقاط نیز اجرایی شود. به عنوان مثال، تابلوهای تبلیغاتی پل فردیس جمع آوری و سازه وزارت جهاد کشاورزی تعیین تکلیف شود.

وی افزود باید از نگاه کپی کاری شهرهای دیگر خارج شویم و فکری خاص داشته باشیم؛ و این مهم نیازمند کار کارشناسی جدی و واقعی از سمت شهرداری است.

منتشر شده در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =