عمار ایزدیار

سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: این تفاهم نامه با اولویت نگاه و برنامه ها با محوریت پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی منعقد می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمارایزدیار در پایان یکصدو هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر که با حضور اعضای شورا، شهردار، مشاوران، مدیران شهری و اصحاب رسانه و با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز برگزار شد به لوایح و مصوبات این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: هر چه بتوان از بروز آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد، ضمن آنکه هزینه کمتری دارد، نتیجه بهتری نیز به دنبال خواهد داشت.

سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در حوزه‌های مختلف نیاز به هم‌افزایی بین دستگاهی وجود دارد که این مهم در قالب تفاهم نامه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارد دنبال می‌شود.

ایزدیار در بخش دیگری از سخنانش به اعضای شورای سیاست گذاری مسابقات طراحی سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری اشاره کرد و افزود: شهرداری در نظر دارد در راستای بهره مندی مطلوب از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه معماران و طراحان هنرمندان مرتبط جهت برگزاری مسابقات طراحی المان و فضاهای ورودی تفرجگاه ها و موضوعات مرتبط مبحث زیبا سازی اقدام کند.

وی بیان کرد: در این راستا مریم قهرمانی، علی ذبیحی، ایزدیار، حسین مهاجری و علیرضا رحیمی با رای اعضای شورای شهر به عنوان شورای سیاست گذاری مسابقات طراحی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری انتخاب شدند.

ایزدیار به لایحه شهرداری در خصوص پروژه حفظ و نگهداری فضای سبز لشکر ۱۰ اشاره کرد و افزود: لایحه شهرداری مبنی بر درخواست تخصیص اعتبار لازم جهت حفظ و نگهداری فضای سبز و درختان بالای سه سال با قید اینکه هر گونه هزینه به حساب فی ما بین گذاشته شود با اکثریت آرا حاضرین به تصویب رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =