2

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج، از آغاز عملیات اصلاح هندسی‌ ایستگاه تاکسی زیر پل آزادگان به عرض ۱۴ و طول ۳۵ مترمربع خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ازآغازعملیات اصلاح هندسی‌ایستگاه تاکسی زیر پل آزادگان به عرض ۱۴ و طول ۳۵ مترمربع خبر داد.


رضوانی افزود: آمار بالای ترافیک در این منطقه موجب ایجاد اختلال در تردد وسایل نقلیه در این مسیر شده است و مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان به بار آورده که اتلاف زمان از مهمترین آن‌ها به شمار می‌رود.

این مسئول با اشاره به کاهش معضل ترافیک با اصلاح هندسی در زیر پل آزادگان بیان کرد: اقدامات کارشناسانه در این خصوص بازدهی مناسبی در راستای رفع معضلات ترافیکی دارد.


وی، اجرای طرح‌هایی از این دست را مثبت ارزیابی کرد و اظهارداشت: این مهم با تکیه بر تدابیر کارشناسی‌اندیشیده شده صورت‌پذیر می‌باشد و بهترین خروجی آن نیز علاوه بر کاهش بار ترافیکی، رضایتمندی شهروندان می‌باشد.


این مسئول همچنین به لزوم ساماندهی‌ایستگاه‌های تاکسی در این منطقه اشاره کرد و گفت: عودت دادن‌ایستگاه‌های تاکسی به خیابان‌های اطراف از اقداماتی است که در این زمینه می‌تواند کارساز باشد.


مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج با بیان اینکه شیوه‌های روان‌سازی جریان‌های ترافیکی یکی از مهمترین روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت زندگی شهری اسـت، افزود: بررسی راهکارهای مختلف جهت تحقق این امر یعنی روان‌سازی ترافیک و از بین بردن گره‌های ترافیکـی با ارائه راهکارهای ارزان و سریع ضروری به نظر می‌رسد و باید به سمتی حرکت کرد که خروجی اجرای پروژه‌های اصلاح هندسی به روان‌سازی تردد وسایل نقلیه در شبکه معابر درون شهری منتهی شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =