منعمی

با پیگیری کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای اسلامی شهر استقرار پزشک معتمد خانم در شهرداری کرج به‌عنوان خدمتی دیگر به خانواده بزرگ کارکنان مدیریت شهری صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فاطمه منعمی با تبریک روز پزشک به جامعه پزشکان از استقرار پزشک خانم در شهرداری کرج خبر داد و اظهار داشت : این امر موجب ارتقاء سلامت و ارامش بانوان و خانواده را در پی خواهد داشت.

رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج در خصوص این خبر گفت: بهره مندی و تشکیل پرونده خدمات بهداشتی در حوزه بانوان، انجام معاینات دوره ای وضعیت سلامت کارکنان در شهرداری کرج و دسترسی سریع و آسان به این خدمات از اهداف این طرح است.

رئیس کمیته منابع انسانی با بیان اینکه سلامت جسم و روان هر خانم سلامت خانواده را درپی خواهد داشت افزود : با برنامه ریزی های انجام شده، در روزهای آتی استقرار پزشک خانم در شهرداری کرج صورت می گیرد و همکاران خانم می توانند با آرامش بیشتر و صرفه جویی در وقت و هزینه از این خدمات بهره مند شوند.

عضو شورای اسلامی شهر سلامت کارکنان و خصوصا بانوان را یکی از دغدغه های مهم در مدیریت شهری خواند و اذعان داشت: مستقر شدن پزشک خانم در شهرداری کرج منجر به آرامش بیشتر بانوان و رعایت حریم شخصی در زمان مراجعه به پزشک خواهد بود.

وی در پایان خدمات پزشک خانم در شهرداری کرج را به ثمر نشستن یکی از مطالبات کارکنان خواند و گفت : خدمات پزشک خانم در شهرداری کرج یکی از دغدغه های کمیته بانوان، کودک و خانواده بود که مسلما نتایج و اثرات مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =